Dupa cum stiti astazi a fost Sfantul Andrei.Deoarece a fost ziua mea de nume a trebuit sa dau bomboane la scoala.Am avut noroc ca nu prea au avut copiii chef de tras de urechi,doar 2-3 m-au tras de urechi.Pentru ca a fost o zi atat de fericita trebuia sa fie si ceva mai trist: am avut teza la romana, dar m-a mai bucurat un pic nota : 9.50(dar asta e o alta poveste).Eu am primit cadoul cu o zi mai devreme ,nu stiu si de alti copii.Am primit o trusa de traforaj.La inceput mi s-a parut cam greu dar cand am incercat si azi am reusit sa fac un elefant(era deja desenat pe placaj) sa nu credeti ca l-am facut din minte pentru ca daca il faceam din minte iesea cu prea multe colturi si ar fi fost prea greu de taiat.Toata ziua am auzit la tv numai “La multi ani de Sf. Andrei”.Acum este 9:36 seara si nu s-a mai prea intamplat nimic deosebit. O sa va tin la curent si de ziua mea de nastere.